گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

IBM Watson برای گردشگران

IBM Watson یک ابر کامپیوتر است که توسط شرکت IBM طراحی شده و می‌تواند عملکرد‌های فوق العاده‌ای از خود نشان دهد. این دستگاه  در ابتدا زمانی مشهور شد که توانست دو قهرمان جهانی را در بازی کوئیز شکست دهد. از آن زمان تاکنون این دستگاه در زمینه علم پزشکی فعالیت می‌کند و باعث می‌شود که پزشکان تشخیص دقیق‌تری داشته باشند. اما اکنون افرادی که در پشت سیستم هوش مصنوعی آن قرار دارند به فکر استفاده از این دستگاه در زمینه گردشگری نیز هستند.

IBM Watson

به نظر می‌رسد که واتسون به زودی در زمینه مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که این هوش مصنوعی در حال  کسب اطلاعات در خصوص طعم‌های مختلف است و به احتمال زیاد در آینده شاهد دستورات غذایی جدیدی خواهیم بود. در حال حاضر نیز برخی افراد از اپلیکیشن هوش مصنوعی IBM روی تلفن‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند که بر اساس معیار‌های مختلف پشنهاد می‌دهد که  چه چیزی بخورند. البته می‌توان از این هوش مصنوعی در رستوران‌ها نیز استفاده کرد. بدین صورت که هوش مصنوعی مذکور می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی از مواد و طعم‌های محلی را با غذاهای کشور گردشگران ارائه کند. بدون شک چنین غذایی برای گردشگران بسیار لذیذ خواهد بود.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۰)

.هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی