گتوند فناوری

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

به وبگاه فناوری اطلاعات گتوند خوش آمدید

گتوند فناوری

در این وبلاگ سعی داریم روزانه جدید ترین مطالب فناوری را در اختیار شما قرار دهیم.

نویسنده

تبلت هفت اینچی ارزان توشیبا عرضه شد

تبلت هفت اینچی ارزان با پردازنده چهار هسته‌ای

این تبلت که در رده ارزان‌قیمت‌های بازار است Regza7 نام دارد که صفحه هفت اینچی آن تصاویر را با وضوح ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

تبلت

در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که این تبلت مبتنی بر نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم‌عامل آندروید بوده و از رم یک گیگابایتی هم بهره می‌برد.

دوربین اصلی این تبلت هم وضوح سه مگاپیکسلی دارد و دوربین جلویی آن با وضوح ۳/۰ مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های ویدئویی را به کاربرانش می‌دهد.

باتری این دستگاه نیز با هر بار شارژ کامل امکان کار تا ۵/۷ ساعت را دارد.

اسپیکرهای استریوی این تبلت ارزان‌قیمت هم امکان پخش صدای محیطی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند. این تبلت مجهز به یک پورت microUSB بوده و از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. تبلت مذکور با قیمتی در حدود ۱۷۰ دلار به بازارهای جهانی عرضه شده است.

  • محمد فرج زاده

نظرات  (۱)

This is my third comment and I'd like to point out that a lot of people are coilnainmpg that the rating stars and the Pause/Play button are too close that when someone tries to pause the video, they accidently clicked the stars. And they rated the video 2 stars by mistake. How retarded is it to put the rating stars and pause/play button so CLOSE! Jerk.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی